    From: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieprawne zwolnienie z pracy ?
    Date: Sat, 18 May 2002 20:15:54 +0200

    Mam taki temat.
    Pracuje w firmie a wlasciwie pracowalem do wczoraj ponieaz zostalem
    zwolniony za naruszenie prawa pracy polegajace na niestawieniu sie do
    zakladu. Oczywiscie tak wyglada z punktu widzenia Zakladu pracy bo z mojego
    wyglada tak:
    Jestem od jakiegos czasu na zwolnieniu chorobowym. Zaklad pracy jest w innym
    miescie. Zawsze wysylalem zwolnienia lekarskie do zakladu listem poleconym.
    I co sie okazuje. Ze zaklad pracy nie ma dwoch zwolnien. A dokladnie ma
    czasc potem przerwe z dwom zwolnieniami i dalej ma zwolnienia. W
    rzeczywistosci jest caly czas ciaglas choroby i zwolnienia zostaly wyslane
    listam poleconym. Zwolnienie dyscyplinarne bo takie mi dali dostalem jak
    pisalem za nieobecnosc poniewaz Pani z dzalu HR powiedziala ze nie ma
    zwolnien. Jak wspomnialem ja wyslalem oba listem poleconym. Dzisiaj wyslalem
    im dodatkowo odpisy zwolnien. Problem polega na tym ze jedno zwolnienie to
    drugie wyslane bylo po 12 dniach. Pierwsze odrazu.

    Co w takiej sytuacji mam zrobic z ta firma ?
    I w jaki sposob to zalatwic. Z tego co wiem nie maja prawa mnie zwolnic
    skoro jestem na zwolnieniu. Nikt mnie nie informowal ze nie ma zwolnienia.
    Nikt tez nie informowal mnie ze nie stawilem sie do pracy. Poprostu mnie
    zwolniono i koniec.

    J.D.