  • Data: 2006-12-05 12:18:23
    Temat: "Nieodebrane" wezwanie do zapłay
    Od: kauzyperda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ahoj!

    Klasyczyny przyklad - jest dluznik, dostal fakture, nie zaplacil i unika
    kontaktow.
    Wezwanie do zaplaty oczywiscie wrocilo jako "niepojete w terminie".

    Szykuje pozew i teraz zagwozdka - na ile taki najprostszy chwyt
    /nieodebranie wezwania/ moze mi utrudnic dochodzenie naleznosci?
    Czy wskazanie ze adresat nie odebral prawidlowo zaadresowanej przesylki
    moze byc uznane za prawidlowe wezwanie do uregulowania platnosci?
    Albo inaczej - czy postepowanie moze mi sie przez to znaczaco
    skomplikowac (w tym sensie ze bedzie to np. podstawa do nie wydania
    nakazu zaplaty?), pytam oczywiscie o strone praktyczna tego zagadnienia

    Za wszelkie glosy bede wdzieczny ;-)

    --
    pozdrawiam
    lukasz