  • 11. Data: 2007-05-25 07:11:20
    Temat: Re: Nielegalny swiatlowod dlugie
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 25 Maj, 07:42, "AdamW" <A...@h...com> wrote:

    > to raczej niemożliwe- same formalności i papierki (geodezja, uzgodnienia,
    > projekt itd.) trwają conajmniej miesiąc jak nie dłużej, samo ułożenie na
    > odciku kilku kilomentrów to też nie parę dni
    >
    > pozdr

    Projekt - miesiac
    Uzgodnienia zanim wszystkie wroca - miesiac
    Nadzór budowlany, wydział architektury, geodezji, -pol roku jesli
    wszystko
    bedzie ok jesli nie to czas leci od nowa. (czekam od grudnia)
    Prace budowlane- tydzien.

    Calosc wyglada na jakis hoax i opowiesc miejska :)

    pozdrawiam.

  • 12. Data: 2007-05-25 16:12:04
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia 25 May 2007 00:11:20 -0700, Marchefkowy napisał(a):

    > Calosc wyglada na jakis hoax i opowiesc miejska :)

    Dzięki pomocy Wojciecha N. - link do tego "hoaxa" ;)
    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=4798

    Nie jest to jednak ten "pełny" artykuł o którym pisałem w poprzednim
    poście.
    Więc skoro samo TP S.A. (źródło) wypuszcza takie hoaxy to ... ;))))