    From: "Piotr" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nielegalny swiatlowod
    Date: Wed, 2 May 2007 16:21:23 +0200

    Witajcie serdecznie wszyscy zainteresowani moim problemem.

    Mam działke przemysłową w górach położoną przy drodze (niewielka wartość i
    obszar 21 arow), jednak pod moją nieobecność i bez mojej zgody firma X
    przekopała działke i zostawiła zakopany światłowód.

    Problem w tym że :

    1. Zrobili to bez mojej zgody i wiedzy

    2. Ograniczyli mi powierzchnie budowlaną gdyż wg moich danych zmuszony
    jestem cofnąć się od światłowodu 4 metry.

    3. Na działce tej teraz nie wybuduje NIC gdyż nie ma powierzchni na
    to(działka jest długa i wąska)

    Prosze poradźcie jakie kroki powinienem podjąć :

    Planuje rozeznanie w terenie min:

    A. W poniedziałek udać się do urzędu gminy (dział budownictwa) gdyż w tym
    tygodniu nie było kierowniczki.

    GDYBAM:

    Tam zapewne przedstawią mi dokumenty i prawdopodobnie okaże się że brakuje
    mojego podpisu i uznadzą to jako nieprawidłowość.

    W związku z tym zamierzam podjąć kroki prawne tylko co moge zrobić:

    Znowu gdybam:

    Na podstawie zebranych materiałów wnieść sprawe do sądu grockiego o
    naruszenie praw własności i domagać się zadośćuczynienia ale pewnie jako
    duza firma zaczną twierdzić że to mała szkodliwość i że nie będe musiał się
    odstępować 4 ale 1 metr co jednak nie jest mi na ręke gdyż metro to metr a
    pozatym zrobili coś nielegalnie coś niezgodnie z prawem.

    Co ja mam robić jak rozwiązać problem - wiadomo teraz to nie odpuszcze i
    chce materialnie to załatwić ale chce sporo a nie wiem ile moge dostać i na
    jakiej podstawie.

    Prosze o pomoc