    From: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nielegalne zatrudnienie - ZUS i zaliczenie okresu pracy
    Date: Fri, 27 Jun 2003 09:33:33 +0200

    Witam,

    Mam pytanie. Wiem, ze mozna wystapic do Sadu Pracy, o naliczenie
    okresu zatrudnienia, jesli pracowalo sie bez umowy. Chodzi mi o naliczenie
    okresu skladkowego ZUS. Czy ktos ma moze podobne doswiadczenie
    i moglby posluzyc jakos rada? Ew. jakis link. Chodzi mi o przepisy, i
    konsekwencje
    takiego zatrudnienia. Jakie dowody nalezy przedlozyc, aby udokumentowac
    ze bylo sie zatrudnionym w danej firmie?

    Czy w ogole gra jest warta swieczk? I przy okazji jak jeszcze mozna
    uderzyc daną firme, za to ze zatrudniala pracownika bez umowy (chociaz
    obiecali podpisac taka)? Czy to nie odbije sie na bylym pracowniku?
    Bylbym wdzieczny za jakies rady, sugestie etc.

    Pozdrawiam
    Neko