    From: "Gość" <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie wiem jak sformułować konkretne pytanie :)
    Date: Wed, 1 Aug 2007 14:12:15 +0000 (UTC)

    Nie wiem jak sformułować konkretnie pytanie... Sprawa dotyczy spadku:
    mieszkania własnościowego. Jakiś czas temu zmarła moja babcia, która miała
    jedną córkę oraz dwóch synów. Jeden syn nie rości sobie żadnych praw do
    spadku, więc jest okej. Drugi natomiast chciałby, aby córka - która de facto
    chciałaby mieć mieszkanie dla siebie - zapłaciła mu np. 5 tys. za odstąpienie
    praw do właśności 1/3 mieszkania. W tym momencie mam pytanie: czy zapłacić
    daną kwotę przy potwierdzeniu notarialnym przez rozprawą sądową dot. spadku,
    czy po?!