eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie otrzymałem gwarancji › Nie otrzymałem gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: pw <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie otrzymałem gwarancji
    Date: Thu, 07 Dec 2006 21:12:52 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <el9sl9$mtc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bhw137.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1165522409 23468 83.28.112.137 (7 Dec 2006 20:13:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Dec 2006 20:13:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.8 (X11/20061109)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:431781
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Kupiłem przez Internet kocioł CO, przywiózł go kurier ale nie było przy
    nim gwarancji i dokumentacji technicznej. Sprzedawca po rozmowie
    telefonicznej obiecywał dosłanie dokumentów, ale minął już kolejny
    termin, na który obiecał i nic nie otrzymałem.
    Gwarancja jest na cztery lata, więc to istotny dokument.
    Mam w związku z tym do Was pytanie, w jaki sposób i u jakich służb mogę
    interweniować, by sprzedawca został nakłoniony, do przysłania mi dokumentów.

    Z góry dziękuję za porady
    Pozdrawiam
    pw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1