    From: "<< Oriano >>" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie odmowilem przyjecia mandatu, a strasza mnie sadem!
    Date: Mon, 8 Sep 2003 15:08:05 +0200

    Witam!

    Mam takie pytanko, czy jesli zatrzymala mnie policja za picie piwa w miejscu
    publicznym, to grozi mi mandat czy sprawa przed sadem grodzkim? Jak na moje,
    to jest to wykroczenie, wiec nalezal mi sie mandat. Jednak policjanci go nie
    proponowali, tylko podali alkomat (bylo 1,15) i zagrozili, ze stane przed
    sadem. Pytalem ich dlaczego nie wypisza mi mandatu, a oni na to, ze oni to
    od razu przekazuja do sadu....

    Czy faktycznie maja takie prawo?

    Pozdr.
    Oriano

    PS. Czy zawsze sie podpisuje dokument o uzyciu alkomatu? Mnie kazali cos
    takiego podpisac.