    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: "Janus, Pawel" <P...@d...com>
    Subject: "Nie moja wina, ale jechałem po pijaku"
    Sender: "Janus, Pawel" <P...@d...com>
    Date: Thu, 12 Jun 2003 14:07:23 +0200

    Witam!
    Pytanie związane jest z wątkiem na pl.rec.sport.pilka_nozna.
    Pilkarz jechał z 1 promilem alkoholu we krwi. Miał zielone, jechał
    podobno prawidłowo. Na czerwonym na pasach dla pieszych wyszed mu
    człowiek. Zabił go. Kto jest winny spowodowania wypadku. (Niektórzy mają
    co do tego wątpliwości :-)

    Może jakiś artykuł na poparcie tej tezy.

    Generalnie chodzi i ogólną sytuację - jadę po kilku głębszych, wali we
    mnie z tyłu samochód (nie moja wina). Kto ponosi odpowiedzialność za
    spowodowanie wypadku?

    Pozdrowienia