  • 1. Data: 2006-08-05 21:55:29
    Temat: Nie jestem gejem.
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Kto z Pństwa wie i czuje się poszkodowany, w związku z faktem, że niejaka
    Ewa Kapuśniak udzielała świadczeń jako pielęgniarka środowiskowo rodzinna
    nie mając prawa wykonywania zawodu, za wiedzą kasy chorych. Świadczyła w tym
    czasie również usługi w rejonowej komisji wojskowj jako położna. W chwili
    obecnej jest praqwdopodobnie ławnikiem w sądzie karnym w
    Krakowie.Zainteresowanych proszę o kontakt na priv. Udzielam autoryzowanych
    informacji.
    ppp

    PS
    nie szukam pieniędzy

  • 2. Data: 2006-08-06 09:18:01
    Temat: Re: Nie jestem gejem.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ppp napisał(a):
> [...]
    > obecnej jest praqwdopodobnie ławnikiem w sądzie karnym w
    > Krakowie.Zainteresowanych proszę o kontakt na priv. Udzielam autoryzowanych

    to nie szukasz pieniedzy czy nie jestes gejem?

    --
    TO BANDYTA MA SIĘ BAĆ A NIE JEGO OFIARA!!!
    Podpisz projekt obywatelski poszerzający absurdalne warunki obrony

  • 3. Data: 2006-08-06 10:43:12
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > to nie szukasz pieniedzy czy nie jestes gejem?
    >

    > --
    > TO BANDYTA MA SIĘ BAĆ A NIE JEGO OFIARA!!!
    > Podpisz projekt obywatelski poszerzający absurdalne warunki obrony
    Nie.

  • 4. Data: 2006-08-06 20:18:15
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > to nie szukasz pieniedzy czy nie jestes gejem?

    Moze nie jest gejem szukajacym pieniedzy? ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL

  • 5. Data: 2006-08-07 23:18:52
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    > Moze nie jest gejem szukajacym pieniedzy? ;)

    no dobra, ale z jego tekstu w zaden sposob na mysl mi by nie przyszlo ze
    gosc jest gejem(wiec po co to pisal??).

    ...co innego jakby napisal ze udziela autorzowanych informacji
    mezczyznom, to wtedy chyba koniecznie musialby podac ze nie jest gejem,
    jesli faktycznie tak jest, no chyba ze nie ;)

    PS to juz chyba koniec z udzielaniem czegokolwiek w takim przypadku

    PS2 ciekawe czy to troll czy ta pani rzeczywiscie istnieje??? hmmm

    --
    Pozdro
    Harry