  • 1. Data: 2002-04-10 08:20:38
    Temat: Nie dostałem pita!
    Od: "Tomek Kozieł" <g...@p...com>

    Z byłym pracodawcą rozstałem się w atmosferze wzajemnej szczerej niechęci.
    Aby wyegzekwować swoje prawa musiałem niestety pozwać go do sądu.
    No i ten przyjemniaczek do dnia dzisiejszego nie przysłał mi pita!
    Jakie są regulacje prawne z tym związane?
    Wiem, że powinienem go dostać do 15 marca.
    Nadmienię, że wolałbym uniknąć wizyty u byłego pracodawcy.
    Czy można takie sprawy załatwiać inaczej – np. przez PIP? I na co powinienem
    się powołać?

    Zawsze mi się wydawało, że pity to jest psi obowiązek pracodawcy...
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-04-10 10:11:19
    Temat: Re: Nie dostałem pita!
    Od: "Tomek Kozieł" <g...@p...com>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
    > Też tak kiedys my?lałem, ale potkn?łem się niechc?cy
    > o "terminarz" na stronie Rzepy:
    > http://www.rp.pl/prawo/doc/kal/04.html
    >
    > S?dże że się nie myl?: pracodawca musi SPORZˇDZIĆ PIT
    > do 15. marca. Ale DORĘCZYĆ ci ("postawić do dyspozycji" albo
    > wysłać) musi dopiero 1.kwietnia !

    Dzisiaj mamy 10 kwietnia - gdzie to zgłosić?

    Tomek

  • 3. Data: 2002-04-10 10:13:01
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2002, Tomek Kozieł wrote:

    >+ Z byłym pracodawcš rozstałem się w atmosferze wzajemnej szczerej niechęci.
    >+ Aby wyegzekwować swoje prawa musiałem niestety pozwać go do sšdu.
    >+ No i ten przyjemniaczek do dnia dzisiejszego nie przysłał mi pita!
    >+ Jakie sš regulacje prawne z tym zwišzane?
    >+ Wiem, że powinienem go dostać do 15 marca.

    Też tak kiedys myślałem, ale potknąłem się niechcący
    o "terminarz" na stronie Rzepy:
    http://www.rp.pl/prawo/doc/kal/04.html

    Sądże że się nie mylą: pracodawca musi SPORZĄDZIĆ PIT
    do 15. marca. Ale DORĘCZYĆ ci ("postawić do dyspozycji" albo
    wysłać) musi dopiero 1.kwietnia !
    [...]
    >+ Zawsze mi się wydawało, że pity to jest psi obowišzek pracodawcy...

    Jest. Ale ponieważ MOŻNA go wystawić wcześniej lub
    później - to już widywałem go w roli środków dyscyplinujących
    (różne różności zresztą :)!)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-04-15 23:43:44
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek Kozieł" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj mamy 10 kwietnia - gdzie to zgłosić?
    >
    > Tomek

    Jak to gdzie? Idź do US, złóż pisemko, a oni ucieszą się, bo będą mieli
    kolejnego do gnębienia.