  • 1. Data: 2007-07-13 18:09:14
    Temat: Wykonywana praca - a bezpodstawne pomówienia
    Od: dave <g...@g...com>

    Witam serdecznie.

    Równie krótko przedstawię sytuacje, jak poprzednik!

    Od Stycznia pracuję w przedsiębiorstwie w dziale marketingu. Jest to
    samodzielne stanowisko, za które sam odpowiadam. Moim przełożonym
    jest bezpośrednio dyrektor naczelny. Od dłuższego czasu, zauważyłem,
    iż kierowniczka osobnego działu, [podlegająca pod własnego dyrektora]
    wysuwa wobec mojej pracy, bezpodstawne i nieudowodnione uzasadnienia.
    O sprawach pewnych dowiaduję się bezpośrednio od pracowników, wiem, że
    są to nie prawdziwe informację i podważają one wiarygodność moich
    działań na w/w stanowisku. Budzi to nieufność ku mojej osobie. I
    wykonywanej pracy

    Pytanie. Czy jest jakaś regulacja prawna, mówiąca o tego typu
    zdarzeniach?

  • 2. Data: 2007-07-13 18:11:13
    Temat: Re: Wykonywana praca - a bezpodstawne pomówienia
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dave pisze:

    > Pytanie. Czy jest jakaś regulacja prawna, mówiąca o tego typu
    > zdarzeniach?

    A moze zacznij od rozmowy z panią ??

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-07-13 18:27:19
    Od: dave <g...@g...com>

    On 13 Lip, 20:11, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > A moze zacznij od rozmowy z panią ??
    >
    > --
    > @2007 Johnsonhttp://johnsonpl.blogspot.com/
    > "Wszystko należy upraszczać jak tylko można, ale nie bardziej"

    Rozmowa z tą panią nie daje efektu. Proszę mi uwierzyć!

  • 4. Data: 2007-07-13 19:28:21
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "dave" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Rozmowa z tą panią nie daje efektu. Proszę mi uwierzyć!

    Porozmawiaj z szefem, chyba ze z nim tez sie nie da...

  • 5. Data: 2007-07-13 19:51:03
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Pytanie. Czy jest jakaś regulacja prawna, mówiąca o tego typu
    > zdarzeniach?

    Tak ... rób to samo. Kop jej dołki i kop jej tyłek :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl