    From: MaXxX <m...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nazwa domeny - znakiem handlowym?
    Date: Mon, 28 Jan 2002 15:19:34 +0100

    Witam.

    Była sobie kiedyś firma o jakiejś nazwie, "AQQ BLEBLE" chociażby, posiadająca
    domenę "aqqbleble.com.pl". Firma skończyła działalność i z domeny przestała
    korzystać (a właścicielem domeny jest już teraz nawet ktoś inny), jednakże
    zarejestrowała sobie już na początku "aqqbleble.com.pl" jako znak handlowy.
    Teraz zaś ja chcę tę domenę kupić, lecz ten aktualny właściciel powiedział mi,
    iż firma "AQQ BLEBLE" nadal istnieje i, choć z domeny nie korzysta, to (w myśl
    ochrony znaków handlowych) nie zezwala nikomu na użycie takiej nazwy.

    Jakie mam możliwości, by takie coś załatwić? Konkretnie w firmie AQQ BLEBLE,
    gdy działała, miałem poddomenę, cośtam.aqqbleble.com.pl - i tylko z takiej
    chciałbym korzystać, z www.aqqbleble.com.pl nie. Co powinienem i co mam szanse
    załatwić, żeby móc z cośtam.aqqbleble.com.pl znów korzystać? Czy istnieje
    możliwość załatwienia czegoś takiego tak, że będąc właścicielem
    aqqbleble.com.pl zrzeknę się praw do wszystkich domen *.aqqbleble.com.pl
    OPRÓCZ cośtam.aqqbleble.com.pl na rzecz firmy AQQ BLEBLE, by nie naruszać ich
    znaku handlowego?

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,