  • 1. Data: 2008-02-15 13:38:49
    Temat: Nasza klasa
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    Czy to prawda, że stronę internetową Nasza Klasa założyła jakaś firma
    windykacyjna z Wrocławia? Wiadome jest, że dla takich firm ważna jest
    data urodzenia i mają ułatwione szukanie.

    --
    sigma

  • 2. Data: 2008-02-15 13:43:11
    Temat: Re: Nasza klasa
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sigma pisze:
    > Czy to prawda, że stronę internetową Nasza Klasa założyła jakaś firma
    > windykacyjna z Wrocławia? Wiadome jest, że dla takich firm ważna jest
    > data urodzenia i mają ułatwione szukanie.

    Nie, tę stronę założyli kosmici. Teraz wiedzą kto i z kim i mają
    ułatwione badania DNA.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-02-15 13:59:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sigma" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda, że stronę internetową Nasza Klasa założyła jakaś firma
    > windykacyjna z Wrocławia? Wiadome jest, że dla takich firm ważna jest
    > data urodzenia i mają ułatwione szukanie.

    Oczywiście. Będą teraz egzekwować od pozostałych osób z tej samej klasy.
    podobno od wychowawców, to nawet w podwójnej wysokości, bo źle wychowali
    dzieci. :-)

  • 4. Data: 2008-02-15 14:02:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "grzessiek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > można z dużym prawdopodobieństwem założyć że taka baza jest już
    > do kupienia za stosunkowo niewielkie pieniądze - dla każdego.

    tylko kto to kupi, bo taka baza to mozna sobie co najwyzej kibel wytapetowac

  • 5. Data: 2008-02-15 14:06:23
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "grzessiek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > prosty program do niedawna mógł zebrać wszystkie dane osobowe
    > umieszczone w tym serwisie.

    dokladnie !

    P.

  • 6. Data: 2008-02-15 14:12:07
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    Sigma pisze:
> [...]
    > data urodzenia i mają ułatwione szukanie.

    prosty program do niedawna mógł zebrać wszystkie dane osobowe
    umieszczone w tym serwisie. teraz jest trochę trudniej, ale tylko
    trochę. można z dużym prawdopodobieństwem założyć że taka baza jest już
    do kupienia za stosunkowo niewielkie pieniądze - dla każdego.

    pozdrawiam, grzessiek
    --
    Hotele w Polsce - rezerwuj taniej do 55%
    http://www.travelguide.pl

  • 7. Data: 2008-02-15 15:24:49
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Sigma wrote:

    > Czy to prawda, że stronę internetową Nasza Klasa założyła jakaś firma
    > windykacyjna z Wrocławia?

    Prawda, że z Wrocławia. Nieprawda, że windykacyjna.

    --

    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2008-02-15 15:43:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.02.2008 Troll <w...@d...mnie> napisał/a:

    > dokladnie !

    Ale mi tam wszystkie. Imię, nazwisko, wiek. Sporadycznie telefon i gadu.
    Rewelacyjna baza danych, można tym trzy światy zawojować.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 9. Data: 2008-02-15 16:30:58
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-02-15 14:59 Robert Tomasik pięknie wystukał/a:
> [...]
    >
    > Oczywiście. Będą teraz egzekwować od pozostałych osób z tej samej klasy.
    > podobno od wychowawców, to nawet w podwójnej wysokości, bo źle wychowali

    Zobacz jakie reklamy tam "latają" i gdzie/do kogo one kierują.

    --
    sigma

  • 10. Data: 2008-02-15 18:38:49
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 14:38:49 +0100, Sigma napisał(a)
    w:<news:fp44l2$o62$1@news.onet.pl>:

    Kiedyś Radio Erewań podawało, że w Moskwie na Placu Czerwonym rozdawali
    samochody. I wszystko to była prawda.

    --
    Quid leges sine moribus?