    From: Marcin <m...@z...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Naruszenie praw autorskich - kogo pozwac?
    Date: Sat, 24 Jan 2004 22:30:07 +0100

    witam,

    w pewnej reklamie w restauracji ukazaly sie rysunki mojego autorstwa bez
    mojej zgody. restaurator nie reaguje na propozycje ugody i mowi, ze to
    sprawa agencji reklamowej ktora przygotowala reklamy, agencja mowi, ze
    restauratora. nie znam umowy miedzy nimi, wiec nie wiem, kto ma racje

    kogo podac do sadu, aby nie wytaczac dwoch spraw? (pisma od prawnikow
    nic nie daja)

    pozdrawiam
    marcin