    From: "BJJ" <b...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Naprawa gwarancyjna pogarszajaca wyglad urzadzenia.
    Date: Fri, 17 May 2002 16:23:57 +0200

    Czolem
    Mam taki maly problemik. Kupilem plyte gazowa (Candy). Po jakims czasie,
    w okolicach palnikow, blacha z ktorej ta plyta jest wykonana, zmienila kolor
    na taki czarno-srebrny. Pan z serwisu Candy obejrzal, i po kilku dniach z
    serwisu zadzwonili, ze wymienia mi cala plyte. Relaks pomyslalem. Ale
    pozniej okazalo sie, ze w tym modelu wprowadzono mala poprawke. Otoz
    przycisk uruchamiajacy zapalarke jest teraz o wiele brzydszy od tego jaki
    ma moja (przypalona) plyta. Teraz mam takie pytanie. Czy musze godzic sie na
    wymiane blyty na taka sama ale jednak brzydsza? Gdzie moge znalezc jakis akt
    prawny
    opisujacy podobne przypadki ?

    Pozdrawiam Rafal