    Date: Sat, 12 Jul 2014 18:21:07 +0200
    From: fifak <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.soc.prawo
    Subject: Naprawa aparatu nieskuteczna

    Kupiłem w marcu aparat olympus.
    W maju zacząłem aparat używać i zauważyłem że sprzęt się zawiesza.
    Trafił do serwisu skąd wrócił po naprawie z adnotacją wymiana płyty głównej.

    Po dwóch tygodniach jadę na wycieczkę i dalej to samo aparat zawiesza się.

    Jak to wygląda pod względem gwarancji rękojmi, przepisów, ile razu będę
    zmuszony oddawać do naprawy zanim wymienią mi na nowy albo zwrócą kasę.?

    Są jakieś inne możliwości ?