  • Data: 2009-01-06 12:24:02
    Temat: Napisałem reklamację
    Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowna Pani!

    Z prawa które Państwa obowiązuje wynika, że operator uwzględniając sprzeciw
    ma obowiązek go uwzględnić od chwili otrzymania tegoż. Sprzeciw wpłynął
    zgodnie z waszym pismem z 10.12.08 na początku grudnia. Tak więc wysyłanie
    jakiejkolwiek niezamówionej informacji handlowej po tym czasie jest łamaniem
    obowiązującego prawa. Pani widzi-mi-się odnośnie terminu uwzględnienia
    sprzeciwu nie ma tu nic do rzeczy. Oczekuję sensownej rekompensaty za
    niewykonanie mojego zlecenia w trybie natychmiastowym. W przypadku braku
    takowej, sprawa zostanie przekazana do stosownych organów nadzorujących
    działalność operatorów GSM, które są znane z chętnego nakładania wysokich
    kar finansowych za łamanie prawa telekomunikacyjnego.

    Z poważaniem

    xxxxxx

    Ciekawe co odpiszą :)