  • 1. Data: 2006-03-03 12:16:46
    Temat: Nakaz w postepowaniu upominawczym
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Wlasnie zawitam do mnie komornik. No i przyszedl z nakazem zaplaty w
    postepowaniu upominawczym. Ma ono juz kilka miesiecy. Kiedys dostalem
    wczesniej takie pisemko i ze moge zlozyc sprzeciw w twerminie 2 tygodni.
    Temat wtedy olalem ale z jednego powodu : osoba ktora mnie oskarzyla
    pomylial osoby (firmy). I sie tym nie przejalem bo wiem, ze nic jej nie
    zalegam. No ale teraz widze, ze to byl blad. Czy moge teraz sie jakos
    odwolac ? Nie zamirzam placic pieneidzy (+komornik) osobie ktorej nie znam
    nawet, a ona firme wziela chyba z ksiazki telefonicznej i do sadu podala

    Fantom

  • 2. Data: 2006-03-03 12:29:39
    Temat: Re: Nakaz w postepowaniu upominawczym
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

> [...]
    > nawet, a ona firme wziela chyba z ksiazki telefonicznej i do sadu podala

    Poniewczasie...

  • 3. Data: 2006-03-03 12:34:49
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    nakaz jest przecikwo Tobie czy nie ????

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-03 14:02:50
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > nakaz jest przecikwo Tobie czy nie ????

    Tak. Przeciwko firmie.
    Sad oparl sie na dowodzie sprzedazy wystawionym przez zupelnie inna firme,
    ze moja firma ma zaplacic.

    Fantom

  • 5. Data: 2006-03-03 16:20:54
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > tygodni.

    > Tak. Przeciwko firmie.
    > Sad oparl sie na dowodzie sprzedazy wystawionym przez zupelnie inna firme,
    > ze moja firma ma zaplacic.

    bardzo niejasno piszesz.... jaki status ma firma ??? spółka handlowa,
    cywilna, czy prowadzisz dzialalnosc jako os fizyczna ???

  • 6. Data: 2006-03-03 16:49:39
    Od: "oMULEc" <s...@o...pl>

    > Tak. Przeciwko firmie.
    > Sad oparl sie na dowodzie sprzedazy wystawionym przez zupelnie inna firme,
    > ze moja firma ma zaplacic.

    Pierwsza rzecz jaka mi sie na logike nasuwa - na jakiej podstawie?
    Podpisales fakture z odroczonym terminem platnosci? Podpisales zamowienie?
    Umowe? Jesli nic nie podpisywales, to ktos podpisal pewnie. Byl upowazniony?
    Jesli nie to znaczy, ze... hmm falszowali podpis?

    Szymon

  • 7. Data: 2006-03-03 21:01:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    oMULEc napisał(a):

> [...]
    > Umowe? Jesli nic nie podpisywales, to ktos podpisal pewnie. Byl upowazniony?
    > Jesli nie to znaczy, ze... hmm falszowali podpis?

    A czy teraz to nie wszystko jedno, skoro nakaz jest prawomocny ?
    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 8. Data: 2006-03-03 21:10:37
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Fantom wrote:
    > Kiedys dostalem
    > wczesniej takie pisemko i ze moge zlozyc sprzeciw w twerminie 2 tygodni.
    > Temat wtedy olalem [...] ale teraz widze, ze to byl blad. Czy moge teraz sie jakos
    > odwolac?

    Odwołanie w tym przypadku się nazywa "sprzeciw". Jak widać, sam wiesz
    kiedy upłynął termin.

    > Nie zamirzam placic pieneidzy (+komornik)

    Tu nie ma już nic do zamierzania. Płacisz. Za szkolenie praktyczne z
    kpc.

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2006-03-03 22:17:11
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl>

    > A czy teraz to nie wszystko jedno, skoro nakaz jest prawomocny ?
    > --
    > @ Johnson

    To naprawdę mogę iść w Polskę z naręczem fałszywych faktur wpisując dane z
    książki telefonicznej licząc, że ktoś nie zdąży ze sprzeciwem?

    A.

  • 10. Data: 2006-03-03 22:29:38
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > upowazniony?

    > To naprawdę mogę iść w Polskę z naręczem fałszywych faktur wpisując dane z
    > książki telefonicznej licząc, że ktoś nie zdąży ze sprzeciwem?

    mozna to i tak okreslic
    i tutaj pojawia sie kwestia zgodnosci nakazow z konstytucyjna zasada prawa
    do obrony

    pozdrawiam