  • 41. Data: 2007-03-08 19:54:52
    Temat: Re: Nagrywanie wykładu a prawa autorskie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 4 marca 2007 01:08
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <l...@z...router>):

    > Rejestrować też nie bardzo może.

    No jakiś miesiąc temu stanęliśmy na tym, że ja mówię, że może, a Ty że nie
    wiadomo :D Teraz zaostrzyłeś się? :D

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 42. Data: 2007-03-08 22:06:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 08.03.2007 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > wasz znak: <l...@z...router>):
    > No jakiś miesiąc temu stanęliśmy na tym, że ja mówię, że może, a Ty że nie

    Bo tak bezpieczniej dla pytającego. A, że w sumie nie wiadomo i tak
    wyjdzie z dyskusji która się niechybnie rozwinie.

    --
    Marcin