  • Data: 2003-12-17 12:30:15
    Temat: NOM - pismo w sprawie windykacji
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Dostalem niedawno pismo od spolki wystepujacej w imieniu NOM, a wzywajace do
    uiszczenia zaleglosci za rok 2000/2001 w wysokosci 200 zl. I teraz mam
    pytanie - pismo jest wyslane na mame, na ktora byl abonament telefoniczny,
    Mama ani nie miszkala w tym okresie w lokalu, ani nie byla tam zameldowana.
    Na pewno tez nie podpisala z NOM zadnej umowy i od paru miesiecy juz nie zyje.
    Mieszkania uzyczylem w tym czasie kumplowi, ktory prawdopodobnie na moj
    rachuneczek dzwonil przez tego operatora.
    Co zrobic z tym fantem ? Ignorowac, napisac pisemko z prosba, zeby zglosili
    sie do sw. Piotra (mama nie ma spadkobiercow).
    Wiem, ze od kumpela nic nie wyciagne, bo on zawsze mial i ma dlugi, a ja juz
    wiecej placic za niego nie chce...