  • 1. Data: 2002-12-09 20:59:48
    Temat: NIEPRAWNE(?) POKAZANIE W TVP
    Od: owca <r...@t...pl>

    moja znajoma zgodzila sie zeby niemiecka tv zrobila z nia reportaz (jako
    jedna z glownych wystepujacych tam osob) - zgodzila sie bo obiecali, ze to
    pojdzie TYLKO w tej lokalnej niem. tv - pare dni temu poscila ten reportaz
    TVP2 - oczywiscie nikt nawet nie probowal sie skontaktowac, by prosic o
    zgode.
    - czy jest jakas podstawa prawna by zaskarzyc TVP2 o bezprawne
    wykorzystanie wizerunku osoby
    - czy lepiej w sprawie wynagrodzenia za udzial
    - czy mozna oskarzyc o szkody moralne - wyemitowanie tego filmu w Polsce
    moze ja i jej rodzine narazic na duze nieprzyjemnosci, a nawet
    niebezpieczenstwo.
    - czy winnym jest tutaj TVP2 czy ta niemiecka telewizja?

    Z gory dziekuje, obie nie mamy zielonego pojecia o prawie, ale ona czuje ze
    nie moze tego tak zostawic - nie chcialaby tez rozdmuchiwac calej sprawy,
    bo mogloby to odniesc odwrotny skutek i jeszcze bardziej zwrocic uwage na
    nia i jej rodzine.

  • 2. Data: 2002-12-10 07:26:07
    Temat: Re: NIEPRAWNE(?) POKAZANIE W TVP
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > - czy winnym jest tutaj TVP2 czy ta niemiecka telewizja?

    Jak dla mnie to winna jest niemiecka telewizja.
    Jesli podpisali umowe i w niej jest wyraznie zaznaczone ze film nie ma prawa
    opuscic granic kraju to chyba moze sie domagac jakiegos odszkodowania.
    Jesli czegos takiego (umowy) nie ma - to raczej watpie w jakakolwiek
    wygrana.

    Moze jeszcze jakis prawnik sie wypowie? (ja na szczescie nie jestem)

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 3. Data: 2002-12-10 12:55:36
    Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl>

    Mon, 9 Dec 2002 20:59:48 +0000 (UTC), owca <r...@t...pl> pisze:

> [...]
    >niebezpieczenstwo.
    >- czy winnym jest tutaj TVP2 czy ta niemiecka telewizja?

    Czy podpisała jakikolwiek dokument? Nie wiem jak niemieckie,
    ale polskie TV raczej tego unikają. Jeżeli podpisała, to co ma
    tam napisane? Jest napisane, że to będzie emitowane tylko
    na terenie Niemiec? (nie sądzę, bo co z TV satelitarną, jakby
    to obeszli?). Jeśli ma, to niech czyta - jaki był zapis.
    Podaj na grupę - można się pobawić.

    Jeśli nic nie ma - to ta niemiecka TV normalnie ją oszukała i tyle.
    --
    pozdrawiem serdecznie
    Andrzej Garapich

    Kto w młodości był socjalistą
    ten na starość będzie świnią

  • 4. Data: 2002-12-10 14:34:52
    Od: owca <r...@t...pl>

    Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> wrote in

> [...]
    > Podaj na grupę - można się pobawić.
    >
    > Jeśli nic nie ma - to ta niemiecka TV normalnie ją oszukała i tyle.

    niestety - zaufala na slowo. to zdaje sie ze nic nie da sie zrobic :-(
    dzieki za pomoc.
    nauczka na przyszlosc ;-)
    owca