    From: Jacek <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mundurki w szkole
    Date: Wed, 22 Nov 2006 20:58:47 +0100

    Witam.

    W skrócie przedstawię sytuację.
    Mój syn jest w ostatniej klasie szkoły podstawowej.
    Na ostatniej wywiadówce zrobiono głosowanie, z którego wynikło, że 3
    osoby w klasie są za a 30 przeciw noszeniu mundurków przez dzieci.
    Dzisiaj dowiedziałem się, że dyrektor postanowił wprowadzić mundurki w
    szkole od lutego, jakoby domagali się tego rodzice (większość), a
    większość moich znajomych była przeciw.
    Inne kolory mają obowiązywać w podstawówce a inne w gimnazjum.
    W zasadzie to nie mam nic przeciwko, ale:
    - dlaczego ja mam za nie płacić, ZTCW służby mundurowe dostają dodatki
    pieniężne na ten cel, nieprawdaż (tym bardziej, że mam troje dzieci)?
    - nie widzę sensu w tym, by pięć miesięcy później kupować dziecku
    kolejny mundurek, do gimnazjum.

    Czy jest szansa jakoś ugryźć to od strony prawnej?
    Czy mam dzieciom szukać innej szkoły?

    Pozdrawiam Jacek