  • 1. Data: 2003-07-23 08:14:51
    Temat: Moje zdjecie w gazecie
    Od: o...@p...onet.pl

    Czesc,
    Jedna z gazet umiescila moje zdjecie, bez zgody i podpisu w swoim dzisiejszym
    wydaniu. Mozna ich za to scignac?

    Leon

  • 2. Data: 2003-07-23 08:20:18
    Temat: Re: Moje zdjecie w gazecie
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc,
    > Jedna z gazet umiescila moje zdjecie, bez zgody i podpisu w swoim
    dzisiejszym
    > wydaniu. Mozna ich za to scignac?
    >
    > Leon

    Trzeba było się zasłaniać teczką.

    Vizvary

  • 3. Data: 2003-07-23 08:21:07
    Od: o...@p...onet.pl

    > Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dzisiejszym

    > Trzeba było się zasłaniać teczką.
    >
    > Vizvary

    Male wyjasnienie... :) nie chodzi o zdjecie mojej osoby, a o zdjecie ktore ja
    zrobilem.

  • 4. Data: 2003-07-23 08:35:09
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Użytkownik o...@p...onet.pl popełnił
    następującą wiadomość 3...@n...onet.pl:

    > Male wyjasnienie... :) nie chodzi o zdjecie mojej osoby, a o zdjecie
    > ktore ja zrobilem.

    Dałeś zgodę? Jeśli nie - można.

    --
    Olgierd

  • 5. Data: 2003-07-23 09:28:56
    Od: o...@p...onet.pl

    > Wielce Czcigodny Użytkownik o...@p...onet.pl popełnił
    > następującą wiadomość 3...@n...onet.pl:

    > Dałeś zgodę? Jeśli nie - można.
    >
    > --
    > Olgierd

    Nie dawalem zgody, nikt mnie o to nie pytal. Poza tym jest jeszcze jedna
    kwestia, bo zrobilem to zdjecie na prosbe kolegi. Kto wtedy jest autorem ja czy
    on?

    Leon

  • 6. Data: 2003-07-23 09:30:27
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > kwestia, bo zrobilem to zdjecie na prosbe kolegi. Kto wtedy jest autorem ja

    Do tego kumpel tez nikomu nie udzielal zgody na zamieszczenie fotki.

    Leon

  • 7. Data: 2003-07-23 09:32:12
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

> [...]

    > Nie dawalem zgody, nikt mnie o to nie pytal. Poza tym jest jeszcze
    > jedna kwestia, bo zrobilem to zdjecie na prosbe kolegi. Kto wtedy

    Hmm zależy jak wyglądała ta "prośba" i na ile był to "współudział" ;) jeśli
    b. aktywny to masz wspólnika w procederze ;)
    Wychodzi na to, że gazeta Ciebie przewaliła, albo kolega - który może być
    jego współautorem - udzielił takiej zgody nie oglądając się na Ciebie.

    --
    Olgierd

  • 8. Data: 2003-07-23 09:38:44
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > Wychodzi na to, że gazeta Ciebie przewaliła, albo kolega - który może być
    > jego współautorem - udzielił takiej zgody nie oglądając się na Ciebie.

    Prosba wygladala w ten sposob, ze byla to potrzeba chwili a nie dysponowal on
    aparatem w danej chwili i mnie poprosil, wiec zrobilem. To kto jest autorem, bo
    tresci na pewno nie no??? Mam na to swiadkow :). Kolega nie zrobil przewalu na
    pewno

    Leon

  • 9. Data: 2003-07-23 09:56:53
    Od: "Justyna" <u...@g...pl>

    > Dałeś zgodę? Jeśli nie - można.

    a nawet trzeba :) :) :) :)

  • 10. Data: 2003-07-23 09:57:05
    Od: r...@r...pl

> [...]
    > tresci na pewno nie no??? Mam na to swiadkow :). Kolega nie zrobil przewalu na

    a skad gazeta miala dostep do negatywu? pliku? z aparatu?
    przeciez ktos im musial go dac...

    pozdrawiam

    romekk