  • Data: 2008-01-19 15:33:12
    Temat: Moj pierwszy pozew
    Od: "Darek." <t...@n...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Jakis czas temu zostalem oszukany na popularnym serwisie aukcyjnym
    na kwote 710zl. Niby nie duzo - ale dla mnie duzo :(
    Wyslalem pozew i dostalem odpowiedz - wezwanie do uiszczenia oplaty (to
    akurat wiem i czekalem na to:) ) ale jednoczesnie:

    "uzupelnienia brakow formalnych pozwu poprzez przedstawienie
    uzasadnienia pozwu, tj. w oparciu o jaka podstawe powod dochodzi
    przedmiotowego roszczenia"

    tutaj skan otrzymanego pisma: www.safrane.pl/rozne/sad.jpg

    W pozwie powolalem sie na wyrok nakazowy:

    tutaj skan wyroku : www.safrane.pl/rozne/nakaz.jpg

    Nie bardzo wiem czego oni ode mnie teraz oczekuja :((
    Czy ktos moglby mi napisac co mam do nich wyslac? :((

    Przy okazji prosze o "przetlumaczenie" na jezyk zrozumialy
    dla mnie otrzymanego pisma w sprawie akcyzy.
    Czy dobrze rozumuje iz tylko mnie infomuja, oraz przysluguje
    mi prawo zlozenia dodatkowych wyjasnien???

    www.safrane.pl/rozne/celny.jpg

    Pozdrawiam serdecznie - Darek.