  • 41. Data: 2020-08-02 14:24:34
    Temat: Re: Mir domowy a rodzina
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-02 o 12:51, u2 pisze:

    > PRL-u nie ma już ze trzy dekady

    A ubeki zostały, prawda ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2020-08-02 15:27:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wręcz odwrotnie, jeżeli cała trójka żyje z mamusinej emerytury.
    BTW ciekawe, jak płacą opłaty (do spółdzielni, podatki, wieczyste, energia, inne
    media).

    -----

  • 43. Data: 2020-08-02 15:29:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wykupił ten, kto w papierach wykupił, a nie ten kto dał na wykupienie pieniądze (np.
    1 zł + VAT).

    -----

  • 44. Data: 2020-08-02 17:49:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Należałoby najpierw się dowiedzieć ile synalek zapłacił za to mieszkanie
    > (jaka jest to część jeo wartości mieszkania w chwili wykupu), bo jeśli
    > się okaże, że mała, to starsza pani może w paść

    Dlaczego starsza pani? Czy każda matka musi być stara?

    --
    animka

  • 45. Data: 2020-08-02 20:12:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-08-02 o 12:22, ąćęłńóśźż pisze:
    > Niech się syn nie leni tylko weźmie wspólnie z żoną do roboty, zaciągnie
    > kredyt i kupi coś dla siebie.
    > A 84-letnia mama niech szybko odwoła darowiznę mieszkania z przyczyny
    > rażącej niewdzięczności.
    > BtW ile latek ma ten świeżo ożeniony syn? Ożenił się z jakąś pi... co go
    > buntuje? Uważaj, i tak go puści kantem.

    Matka ma 84 lata więc jest urodzona w 1936 roku.
    Nawet późne dziecko powinno mieć dzisiaj około 50 lat.

  • 46. Data: 2020-08-02 20:33:37
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2020 o 15:29 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Wykupił ten, kto w papierach wykupił, a nie ten kto dał na wykupienie
    > pieniądze (np. 1 zł + VAT).
    >

    > -----

    OK, już posypałem głowę popiołem za uproszczenie :)

    --
    Trefniś

  • 47. Data: 2020-08-02 20:36:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.08.2020 o 20:12, t-1 pisze:
    > Matka ma 84 lata więc jest urodzona w 1936 roku.
    > Nawet późne dziecko powinno mieć dzisiaj około 50 lat.

    ale może do tej pory nie pracował i utrzymuje się z emerytury mamy ?

  • 48. Data: 2020-08-02 20:37:06
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-02 o 20:36, u2 pisze:

    > ale może do tej pory nie pracował i utrzymuje się z emerytury mamy ?

    Poważnie ubeku?

  • 49. Data: 2020-08-02 22:47:08
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2020 o 17:49 Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > Dlaczego starsza pani? Czy każda matka musi być stara?

    Pani ma 84 lata.
    Jest starsza od Ciebie!

    --
    Trefniś

  • 50. Data: 2020-08-02 23:21:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-02 o 20:12, t-1 pisze:

    > Matka ma 84 lata więc jest urodzona w 1936 roku.
    > Nawet późne dziecko powinno mieć dzisiaj około 50 lat.

    Tak wiec siedział matce na karku tyle lat, nie postarał się o własne
    mieszkanie przed założeniem rodziny, a teraz matka mu przeszkadza.
    Matka, która być może potrzebuje pomocy, a ma go tylko jednego
    (pasożyta) z tego co czytam.
    Jeden kolega mi kiedyś powiedział, że w jego mieście jak dziecko się
    usamodzielni, pracuje to ma się do wszystkiego dokładać albo fora ze
    dwora-na swoje-co jest nawet wskazane. Niektóre za bardzo kochające
    matki łożą za wszystko, pracujące, dobrze zarabiające dziecko bierze
    portfel z matki torebki i idzie po zakupy. Bywa tak, że ma zapłacić za
    czynsz połowe, bo droga połowa jest dofinansowana a ten pasozyt nosi
    pare m-cy książeczkę czynszową przy sobie i nic nie zapłacił-a. W
    rezultacie powstaje duże zadłużenie czynszowe i tragedia. Kochająca
    matka wybacza dziecku i bierze pożyczki. Dziecko się nic nie dokłada.
    Dobrze ten kolega powiedział, że w odpowiednim czasie, zabezpieczeniem
    się przed kłopotami mówi się dorosłemu dziecku fora ze dwora-na swoje.

    --
    animka