  • 31. Data: 2007-10-25 10:09:09
    Temat: Re: Mieszkanie własnościowe i dług w banku.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Oct 2007, Andrzej Lawa wrote:

    > Mieszka? Mieszka. Ciągle? Ciągle.

    Ale to jest "normalna logika", a to by było zbyt proste :)
    Wietrzę podstęp :]

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2007-10-25 10:14:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Oct 2007, szerszen wrote:

    > Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał
    >
    > nie, ale o mieszkaniu _wlasnosciowym_ a to znaczy ze jest tak jak i w
    > przypadku domu wlascicielem

    Ściślej mówiąc nie mamy takiej pewności póki wątkotwórca nie
    wyjaśni. "Przekształcone ze spółdzielczego na własnościowe"
    prawdę mówiąc nie mówi nic, bo biorąc pod uwagę świadomość
    prawną (a raczej jej brak) wśród statystycznych spółdzielców
    może to być zarówno przekształcenie spółdzielczego
    własnościowego prawa do mieszkania w własność, jak
    i przeształcenie spółdzielczego lokatorskiego prawa
    do lokalu w spółdzielcze własnościowe.
    A w tym drugim przypadku niewątpliwie posiadacz (prawa)
    właścicielem mieszkania nie jest :)

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2007-10-25 10:16:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > nie, ale o mieszkaniu _wlasnosciowym_ a to znaczy ze jest tak jak i w
    > przypadku domu wlascicielem

    Jest posiadaczem własnościowego prawa do lokalu. Właścicielem jest
    spółdzielnia.

    p. m.

  • 34. Data: 2007-10-25 10:26:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jest posiadaczem własnościowego prawa do lokalu. Właścicielem jest
    > spółdzielnia.

    to w przypadku spoldzeilczego wlasnosciowego prawa do lokalu, a oprocz tego moze
    byc rowniez wlascicielem danego mieszkania, mieszkanie w bloku mozesz "posiadac"
    na dwa sposoby

  • 35. Data: 2007-10-25 10:46:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    szerszen wrote:

> [...]
    >
    > to w przypadku spoldzeilczego wlasnosciowego prawa do lokalu, a oprocz
    > tego moze byc rowniez wlascicielem danego mieszkania, mieszkanie w bloku

    Mowa o mieszkaniu _własnościowym_. Nie znam innego "typu" mieszkania
    własnościowego jak spółdzielcze własnościowe.

    p. m.

  • 36. Data: 2007-10-25 10:50:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ffps75$a3t$1@atlantis.news.tpi.pl mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

    > Mowa o mieszkaniu _własnościowym_. Nie znam innego "typu" mieszkania
    > własnościowego jak spółdzielcze własnościowe.
    Po prostu - własnościowe, np. kupione od gminy.

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2007-10-25 11:06:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0710251154550.3980@athlon64 Gotfryd Smolik

    http://42.pl/u/vmh
    http://www.wroclaw.pl/m3546/p6468.100.0.aspx

    > IMO "legalnie niewykonalne" :(
    Wg mnie wykonalne.

    > Rozsądnie działający udzielacze pożyczek, czy to banki czy nie banki,
    > jako jeden z elementów podsuwają do podpisania oświadczenie w którym
    > trzeba podać zadłużenie, już z gotowym numerkiem KK "za doprowadzenie
    > do niekorzystnego rozporządzenia mieniem" (bodaj 3 lata).
    Można poszukać "nierozsądnych". ;)
    To nie jest relatywnie duża kwota jak ją podzielić na 3-4 części nie powinno
    być problemów.

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2007-10-25 11:19:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Mowa o mieszkaniu _własnościowym_. Nie znam innego "typu" mieszkania
    > własnościowego jak spółdzielcze własnościowe.

    to ze ty nie znasz nie znaczy ze nie istnieje

  • 39. Data: 2007-10-25 11:28:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > nie, ale o mieszkaniu _wlasnosciowym_ a to znaczy ze jest tak jak i w
    > przypadku domu wlascicielem

    Nie, nie jest. Właścicielem jest spółdzielnia.

  • 40. Data: 2007-10-25 11:54:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:h7b6v4-fib.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie, nie jest. Właścicielem jest spółdzielnia.

    szkoda ze nie czytasz wszystkiego, wlascicielem jest spoldzielnia, jesli to jest
    spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu, a jesli jest
    wlasnosciowe/hipoteczne/wlasnosc_wyodrebniona nazewnictwo niewazne, bo uzywane
    jest rozne, to wtedy on jest wlascicielem