  • 1. Data: 2006-04-17 17:51:59
    Temat: Mieszkanie Komunalne/ od czego zacząc
    Od: u...@o...pl

    Witam
    Mam poważny problem, mam dziadka w zasłużonym wieku, ma on
    mieszkanie komunalne niewykupione (ponoć do rozbiórki ale takiej
    informacji nie potwierdzam, nie dostałem zadnej informacji z UM) Mam
    pytanie, czy jesli moja mama - córka mojego dziadka zameldowałaby
    się w tym mieszkaniu, to czy po śmierci dziadka nie zostałoby jej to
    mieszkanie odebrane?(mama była zameldowana w tym mieszkaniu do
    ukończenia 24 roku życia). Moja mama ma męża i też mają
    mieszkanie komunalne - w chwili obecnej zamieszkują razem. Czy to nie
    koliduje z zameldowaniem się mamy u dziadka? Czy po smierci dziadka UM
    nie wypowie mamie umowy najmu na to mieszkanie i czy nie każe z
    powrotem zameldować się do męża. Proszę napisać jakie
    formalności pozałatwiać w UM i co musi załatwić dziadek.
    Jeżeli nie dałoby rady wykupić tego mieszkania bo rzeczywsicie
    byłoby do rozbiórki, a dziadka juz by nie było, to czy moja mama
    dostałaby lokal zastępczy?

    Pozdrawiam
    Artur