    From: "Mister Muscle" <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Miejsce parkingowe
    Date: Wed, 21 Jul 2004 01:34:26 +0200

    Witam!

    Wynajmuję lokal użytkowy a wraz z nim dwa miejsca parkingowe. Miejsca te
    nie są w żaden sposób oznaczone ani ogrodzone. W budynku obok znajduje się
    firma, która także posiada swoje miejsca parkingowe, ale jej pracownicy
    nie zawsze się tam zmieszczą, więc parkują sobie na opłacanych przeze mnie
    miejscach, tym samym ja nie mam gdzie parkować. W sytuacji, gdy próbowałem
    jakoś oznaczyć teren (tabliczka:teren prywatny), dostałem zjebkę od straży
    miejskiej za niszczenie przyrody (tabliczka była na drzewie). Pytanie: jak
    skutecznie zniechęcić pracowników tamtej firmy do parkowania na moim
    miejscu? Wszelkie słupki czy łańcuchy nie bardzo wchodzą w grę. Czy mogę
    powiadomić policję lub straż miejską o bezprawnym (nazwijmy to)
    wtargnięciu na teren prywatny?
    Z góry dzięki za odpowiedź i pozdr