  • 1. Data: 2004-10-21 11:43:19
    Temat: Miasto chce budowac 6pasmowa droge 200m od moich okien - jak sie bronic...
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    ... przed spadkiem wartosci mieszkania. Bo jesli droga powstanie oczywiscie
    nie chce tam mieszkac, trasa drogi jest nie przemyslana podobny problem jak
    ja mysle ze ma kilka tysiecy rodzin.. problem dosyc skomplikowany, nie wiem
    czy uchwalone juz plany miejscowe i czy nie jest za pozno by je oficjalnie
    oprotestowac. Szacuje ze strace na tym okolo 20-30 tys.
    Z gory dzieki
    Chodzi o III rame Poznania.

  • 2. Data: 2004-10-22 10:50:22
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Czy na prawde miasto ma prawo zabrac mi i kilkustet innym rodzinom
    conajmniej 15% wartosci mieszkania ???????
    Cholera jasna bo przestane wierzyc totalnie w prawo w naszym kraju ( i tak
    watpie ).
    W zadnym planie miejscowym wczesniej tego nie bylo.