    From: "Gabriel" <G...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Metro i bramki w Wawie
    Date: Sun, 5 Dec 2004 22:44:37 +0100

    Witam
    ostatnio znajomy miał dosc nieciekawą sytuacje, idac do metra przeskoczył
    przez bramke bo
    nie chciało mu sie wyciagnac biletu, zauwazyła to policja, nastraszyla
    mandatem za 500zł
    skonczyło sie na 50zł. Ostatnio podobnie miałem ja tyle, ze kazali sie
    wrocic i przejsc normalnie.
    Obydwaj mamy karty miejskie.
    Kilkakrotnie czytalem regulamin ktory "wisi" prz bramkach oraz w kolejkach
    jest najklejony i nie
    znalazlem nic o tym, ze jest to zabronione.
    Jak jest w rzeczywistosci, co robic w takiej sytuacji gdy upierdliwy pan z
    PO chce wlepic mandat?

    Pozdrawiam

    Ps. Wiem, ze najlepiej nie skakac, ale jesli nie jest to zabronione, to jest
    dozwolone :)