    Date: Wed, 18 Oct 2006 17:27:01 +0200
    From: "Ka" <k...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.rec.kuchnia,pl.rec.sport,pl.rec.wedkarstwo,pl.rec.zbieractwo,pl.sci.ps
    ychologia,pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze,pl.soc.inwalidzi,pl.soc.pol
    ityka,pl.soc.polityka.wybory,pl.soc.prawo,pl.soc.rodzina,pl.soc.seks,pl.s
    oc.seks.moderowana
    Subject: Metody wpływu na bliskich

    Hej!

    Chyba najlepiej będzie, jak zacznę od tego, że jestem psychologiem i chcę
    Was prosić o pomoc :) Aktualnie wraz z zespołem interesujemy się tym, jak
    ludzie zachowują się, co robią w sytuacji gdy chcą nakłonić bliską osobę
    (np. partnera, współmałżonka, przyjaciela, dziecko, rodzica itd.) do zmiany
    zachowania, opinii, czy decyzji.
    Często sama prośba nie wystarcza, stosowane są wtedy różne inne sposoby.
    Postarajcie się proszę wymienić jak najwięcej konkretnych sposobów (co
    mówią, co robią) - zarówno tych łagodnych jak i brutalnych.

    Decyzja należy do Was, ale wiedzcie, że bardzo zależy mi też na Waszym
    zdaniu. Liczy się każdy post ;-)

    Jeżeli zdecydujesz się pomóc, proszę o wpisanie swojego wieku, płci i czy
    jesteś w związku.

    --
    Archiwum postow odrzuconych: http://www.niusy.net/