eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta???? › MediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta????
    From: "Marcin Szczepanek" <a...@z...w.sigu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: MediaMarkt nie zwraca pieniążków za zakupiony sprzęt, który nie
    spełnia oczekiwań klijenta !!! Czy to zgodne z prawem konsumenta????
    Date: Tue, 1 Mar 2005 20:07:19 +0100

    Witam Wszystkich

    Każdy zakupiony towar w MediaMarkt można testować przez 7 dni i ewentualnie
    zwrócić jeśli jest wadliwy i wymienić na ten sam lub inny, ale nie tańszy.
    Kupiłem monitor LCD, który ma rozmazane literki. Po 3 dniach testowania nic
    się nie zmieniło więc zaniosłem towar do sklepu, aby go wymienić, jednak
    okazało się że wszystkie te modele mają taki wadliwy obraz. Nie chcą mi
    zwrócić kosztów tego zakupu!!!!!!!

    Czy są jakieś przepisy które mówią jak w takich przypadkach postępować,
    kiedy klijent kupił towar który nie spełnia jego oczekiwań, to może otrzymać
    zwrot kosztów zakupu?????
    Wydaje się że w demokratycznym kraju tak powinno być, proszę Was o pomoc i
    wskazanie przepisów prawa w tym zakresie.

    pozdrawiam
    Marcin