  • 1. Data: 2002-02-19 13:08:47
    Temat: Mazowiecka kasa ch.
    Od: <p...@p...com>

    Dzien dobry,

    gdzie szukac info nt. wizyt domowych lekarzy pediatrow (mazowiecka kasa
    chorych).
    Chodzi mi konkretnie czy takie pojecie istnieje; czy lekarz u ktorego jest
    zapisany moj syn musi | moze | nie moze pojsc z wizyta domowa do dziecka.
    Mam problem z lekarzem mojego dziecka, ktory wrecz chamsko napadl na moja
    zone,
    mowiac, ze dziecko ma przyjsc do przychodni bo jest ladna pogoda.
    Czy tez po prostu funkcjonuje to tak, ze trzeba placic b duzo, klaniac sie w
    pas i bez przerwy przepraszac za klopot??

    pozdrawiam,

    Piotr Zerynger.

  • 2. Data: 2002-02-19 14:04:24
    Temat: Re: Mazowiecka kasa ch.
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    p...@p...com wrote:

    > Czy tez po prostu funkcjonuje to tak, ze trzeba placic b duzo, klaniac sie w
    > pas i bez przerwy przepraszac za klopot??

    O to to! Byłem świadkiem sytuacji, gdy lekarz pierwszego kontaktu (MRKCh)
    odmówił wizyty domowej u pacjenta z urazem kręgosłupa (unieruchomionego) i
    proponował, by przyjechał do przychodni.
    Piotr