  • 1. Data: 2002-02-19 10:58:00
    Temat: Kto udzieli porady jak powinien brzemiec tekst dolaczany do reklamy e-mail ?
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze udzielic onetowi porady,
    aby tresc uwag do postow reklamowych brzmiala sensownie ?

    "
    List został wysłany za zgodą użytkowników OnetPoczty
    i zgodnie z jej regulaminem.
    "

    Powyzszy tekst jest doklejany do reklamy.
    I chcialbym aby Onet przeredagowal te uwage na:

    Uzytowniku OnetPoczty, wyraziles zgode na otrzymywanie
    listow reklamowych i niniejszy list zostaje doreczony
    na tej podstawie.

    Zgoda uzytkownicy wyrazaja na odbior listow a nie wysylke
    a zgode generalna, a nie na wysylke tego konkretnego listu,
    ktorego przed wysylka nie znaja, a zatem nie moga wyrazic
    sprzeciwu, ani aprobaty.

    Oczekuje innych propozycji redakcyjnych tej klauzuli.

    Jacek

  • 2. Data: 2002-02-19 14:08:18
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości:
> [...]
    > sprzeciwu, ani aprobaty.
    >
    > Oczekuje innych propozycji redakcyjnych tej klauzuli.

    Jak to mawiają w sejmie "poprawka jest bezprzedmiotowa". Uwaga dotycząca
    treści stopki jest bardzo słuszna.
    Mam propozycję na trochę inną stopkę:
    "List doręczony zgodnie z regulaminem użytkowników OnetPoczty"

    Serwiz