  • 1. Data: 2006-01-06 10:17:59
    Temat: Mapa gruntow - spadek.
    Od: "eS_Pe" <e...@P...pl>

    Witam.

    Do sprawy spadkowej potrzebuje mapki gruntow. Problem tylko jest taki ze
    miejsce o ktorym mowa w sprawie spadkowej jest okolo 600km od mojego miejsca
    zamieszkania. Gdzie powiniennem zglosic sie w celu uzyskania mapiki gruntow?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-06 11:12:59
    Temat: Re: Mapa gruntow - spadek.
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    Użytkownik "eS_Pe" <e...@P...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miejsce o ktorym mowa w sprawie spadkowej jest okolo 600km od mojego
    > miejsca zamieszkania. Gdzie powiniennem zglosic sie w celu uzyskania

    Urząd gminy właściwy dla lokalizacji gruntów. Wniosek na piśmie, opłata za
    złożenie (w moim przypadku 5 zł) i przy odbiorze ok. 10 zł za stronę (ja
    płaciłem ~40 zł).
    Możesz też poszukać strony Urzędu Gminu lub Starostwa Powiatowego i poszukać
    uchwały o zagospodarowaniu przestrzennym w formie elektronicznej (zazwyczaj
    dokument Worda lub PDF) własciwym dla rejonu jaki Ciebie interesuje. Ja tak
    na ten przykład znalazłem .

    JK

  • 3. Data: 2006-01-06 11:19:26
    Od: "eS_Pe" <e...@P...pl>

    Użytkownik "Jacek Kauch" napisał w wiadomości

    > Urząd gminy właściwy dla lokalizacji gruntów. Wniosek na piśmie, opłata za
    > złożenie (w moim przypadku 5 zł) i przy odbiorze ok. 10 zł za stronę (ja
    > płaciłem ~40 zł).

    Ale mozna to zrobic listownie? Jak wtedy oplaty wniesc?

    Dzieki za odpowiedz.

  • 4. Data: 2006-01-06 11:22:32
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    > Ale mozna to zrobic listownie? Jak wtedy oplaty wniesc?

    Przelewem, przekazem... Byle nie w kopercie. ;-)
    Nie wiem czy da się listownie, wg mnie powinno się dać, zrobisz przelew na
    konto U.Gminy itd. Tylko zadzwoń wcześniej i pogadaj z kimś od przyjmowania
    takich wniosków. Nie masz tam, na miejscu, nikogo zaufanego?

    JK

  • 5. Data: 2006-01-06 11:31:31
    Od: "eS_Pe" <e...@P...pl>

> [...]

    > konto U.Gminy itd. Tylko zadzwoń wcześniej i pogadaj z kimś od
    > przyjmowania takich wniosków. Nie masz tam, na miejscu, nikogo zaufanego?

    Niestety nikogo tam nie mam ale zaczne od dzwonienia. Wczesniej probowalem
    zeby za pobraniem mi to np przyslali ale zero odezwu.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2006-01-06 11:38:30
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    > Niestety nikogo tam nie mam ale zaczne od dzwonienia. Wczesniej probowalem
    > zeby za pobraniem mi to np przyslali ale zero odezwu.

    Geodezja i kataster to zdanie powiatu a nie gminy i tam nalezy szukać odpowiednich
    wypisów i wyrysów (pewnie potrzebujesz
    wyrys). Oczywiscie w przypadku powiatów tzw "grodzkich" bedzie to wydział urzedu
    miasta.

    A.