  • Data: 2007-03-26 06:05:12
    Temat: Mandat i Sad Grodzki
    Od: Pako <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    22 stycznie przekroczyłem dozwolona prędkośc o 31km i zostało mnie
    zrobione zdjęcie fotoradarem. W dniu 22 marca dzwoni policjant i umawia
    sie ze mna na rozmowe odnosnie tego mandatu. 23 zjawiam sie na
    komisariacie i , tutaj moje zdziwienie policjant proponuje mnie
    dobrowolne poddanie sie karze w Sadzie Grodzkim., twierdzac iz mandatu
    juz nie mogą wystawic z powodu miniecia jakichś ustawowych 30 dni.
    Prosze o możliwą odpowiedż jak w tej sytuacji postapić. Z góry
    serdecznie dziękuję.

    Tadek z Poznania