    From: "Logi" <l...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Mandat a odwolanie
    Date: 28 Jun 2004 21:21:58 +0200

    Przezylem ostatnio piewsza stluczke :(
    Gosc chcial zmienic pas z lewego na prawy (na trzypasmowce) a mnie na srodkowym
    pasie jakos nie przewidzial :( Efekt: walniety jego prawy bok. Na szczescie
    straty nie za duze, nikomu sie nic nie stalo, bo udalo mi sie troche wychamowac
    (uciec na lewy juz nie zdazylem :(
    Przyjechala policja i gosc zaczol sciemniac :( Na szczescie panowie glupi nie
    byli i udowodnili mu, ze wgniecenia nijak maja sie do jego wersji. Przyznali mi
    racje a jemu mandat. Mandat podpisal.

    I teraz pytanie: on wygladal na cwaniaczka, sciemnial w zywe oczy, nawet nie
    powiedzial przepraszam. Typowy malolat w niezlej bryce tatusia. Czy on moze
    probowac sie odwolywac od tego mandatu? Jesli by go nie podpisal, to sprawa
    trafila by do sadu grodzkiego, ale jesli podpisal. Ja jestem pewny swojej
    racji, ale niedlugo wyjezdzam na dluzej za granice i obawiam sie, zeby sie
    przyszlo jakies wezwanie do sadu powiedzmy za miesiac.

    dzieki za pomoc
    pozdrawiam
    Logi z Krakowa