  • 1. Data: 2005-02-11 17:52:52
    Temat: Małżonek narobił długów - czy ja za nie odpowiadam?
    Od: "Basia Z." <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Proszę o informację na temat mojej odpowiedzialności za długi, które
    zaciągnął mój mąż przed wejściem w życie nowego prawa o wspólnocie
    majątkowej. Dodam, że zrobił to bez mojej wiedzy i zgody. Chcę w niedługim
    czasie się z nim rozwieść - czy będę spłacać jego długi?

  • 2. Data: 2005-02-11 18:41:32
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Basia Z." <b...@g...SKASUJ-TO.pl> naskrobał/a w

> [...]
    > majątkowej. Dodam, że zrobił to bez mojej wiedzy i zgody. Chcę w
    > niedługim czasie się z nim rozwieść - czy będę spłacać jego długi?

    Zobowiązania powstałe przed wejściem w życie ustawy, egzekwuje się według
    starych przepisów.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    I'm just driving this way to piss you off.

  • 3. Data: 2005-02-12 18:14:51
    Od: "Basia Z." <b...@W...gazeta.pl>

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > "Basia Z." <b...@g...SKASUJ-TO.pl> naskrobał/a w

    > Zobowiązania powstałe przed wejściem w życie ustawy, egzekwuje się według
    > starych przepisów.

    Ale jakie były stare przepisy? Co to dla mnie oznacza?

  • 4. Data: 2005-02-12 18:15:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Basia Z. wrote:

    > Ale jakie były stare przepisy? Co to dla mnie oznacza?

    Można egzekwować długi męża z majątku wspólnego, czyli to czego
    dorobiliście się razem.
    Naszczęście nowych długów już ci tak szybko nie narobi.