  • 1. Data: 2004-01-08 13:42:57
    Temat: Malzenstwo a majatek
    Od: "Renee" <r...@v...pl>

    Witam grupowiczów!

    Czy to co posiadamy przed zamążpójściem/ożenkiem po zawarciu związku
    małżeńskiego jest dobrem wspólnym (czy nadal pierwotnego właściciela)?
    A praktycznie - czy jak mam mieszkanie (jeszcze nie spłacone - kredyt)
    czy jak wyjdę za mąż, automatycznie staje się ono dobrem wspólnym małżonków?

    Dziękuję serdecznie
    Renee

  • 2. Data: 2004-01-08 13:51:28
    Temat: Re: Malzenstwo a majatek
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Renee wrote:

> [...]
    > A praktycznie - czy jak mam mieszkanie (jeszcze nie spłacone - kredyt)
    > czy jak wyjdę za mąż, automatycznie staje się ono dobrem wspólnym

    Zlez skad ...
    bedzie odrebnym...

    Moze byc tylko problem ew roszczenia poniesionych wspolnie nakladow.
    na dalsze splaty

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-01-08 14:28:19
    Od: "Renee" <r...@v...pl>

    > Moze byc tylko problem ew roszczenia poniesionych wspolnie nakladow.
    > na dalsze splaty
    >
    > Boguslaw

    Oooo, to fajnie
    Dzięki
    Renee

  • 4. Data: 2004-01-12 20:05:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Jan 2004, Renee wrote:

    >+ > Moze byc tylko problem ew roszczenia poniesionych wspolnie nakladow.
> [...]

    No tak. Tylko to nie wszystko: za ew. "wspólne długi" mogą mieć
    do tego majątku roszczenia "osoby trzecie", prawda ?

    pozdrowienia, Gotfryd