  • 1. Data: 2004-01-08 11:22:08
    Temat: Urlop o 6 dni krótszy?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Czy to prawda, że od 1 stycznia pracownikom o stażu pracy do 10 lat
    przysługuje tylko 20 dni urlopu rocznie (zamiast jak dotychczas 26) ?

    Pzdr,
    BaLab

  • 2. Data: 2004-01-08 11:29:25
    Temat: Re: Urlop o 6 dni krótszy?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik BaLab napisał:

    > Witam!
    > Czy to prawda, że od 1 stycznia pracownikom o stażu pracy do 10 lat
    > przysługuje tylko 20 dni urlopu rocznie (zamiast jak dotychczas 26) ?

    Do 1 stycznia tego roku 26 dni przyslugiwało rówież dopiero po 10 latach
    pracy. W tym względzie nic sie nie zmieniło.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-08 12:09:22
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Do 1 stycznia tego roku 26 dni przyslugiwało rówież dopiero po 10 latach
    > pracy. W tym względzie nic sie nie zmieniło.

    OK, dzięki :-).

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-01-08 12:56:13
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Tylko do stazu pracy liczyly sie studia itp..

  • 5. Data: 2004-01-09 03:15:21
    Od: "Marcin S." <t...@x...pl>

    Uzytkownik Robcio <r...@i...pl>, nasmolil w wiadomosci
    > Tylko do stazu pracy liczyly sie studia itp..

    A teraz jak jest ? Nie licza sie ? A do emeryturki ? :P

    Marcin

  • 6. Data: 2004-01-09 07:21:55
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > A teraz jak jest ? Nie licza sie ? A do emeryturki ? :P

    Pewnie ze sie licza.. ta poprawka nie przeszla przez sejm i $155 zdaje sie
    ciagle obowiazuje.. Wszystko w tej kwesti po staremu (puki co)

  • 7. Data: 2004-01-09 08:38:48
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > (puki co)

    Sóper ;-)

  • 8. Data: 2004-01-09 09:08:55
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    hihi.. prosze sie nie smiac .. Bledy zdazaja mi sie BARDZO czesto ;) w pracy
    mi to nie potrzebne wiec dalem sobie spokuj