  • 1. Data: 2006-10-11 06:45:26
    Temat: Lokal uzytkowy -->> lokal mieszklany
    Od: "Johny Walker" <1...@i...pl>

    Witam, znalazłem ogłoszenie o sprzedaży mieszkania. Super cena, super
    lokalizacja. Żeby to nie było bajką musi oczywiście być haczyk...;)

    A haczyk wygląda następująco:

    "..Lokal użytkowy adaptowany na mieszkanie. W księdze wieczystej figuruje
    jako lokal użytkowy z czym się wiąże brak możliwości meldunkowych..."

    Czy jest możliwość, jeśli tak to z czym się to wiąże aby taki lokal użytkowy
    przekształcić na lokal mieszkalny ???

    jeszcze jedno zagadnienie. Jeśli nie da się przekształcić takiego lokalu
    użytkowego na mieszkalny, poza brakiem możliwości zameldowania z czym się
    wiąże kupno takiego mieszkania (lokalu) stricte pod kątem mieszkania w nim.
    Czy mogą być jakieś kłopoty natury administracyjnej ( np. TP SA pewnie nie
    będzie chciała mi tam założyć telefonu no chyba że na firmę, której nie
    posiadam )

    Z góry dziękuje za odpowiedzi.

    K.Z.

  • 2. Data: 2006-10-13 21:21:15
    Temat: Re: Lokal uzytkowy -->> lokal mieszklany
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    Fakt, że jesteś właścicielem takiego lokalu nie znaczy wcale, że
    musisz w nim prowadzić działalności. Kto ci zabroni założyć
    telefon prywatny w garażu lub w piwnicy? Ludzie mieszkają na
    strychach i w piwnicach zaadaptowanych na mieszkania. Lae o szczegóły
    to poprosze kogoś bardziej w temacie. Pozdrawiam.