    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Lokal na wesele - wycofanie sie z umowy
    Date: Sat, 16 Jun 2007 06:14:03 -0700

    Witam,
    Właśnie dziś dowiedziałem się, żebym podjechał i odebrał zaliczkę na
    wesele, które miało się odbyć 1 września. Okazało się, że właściciel
    sprzedał lokal i tyle. Nowy lokal znalazłem, ale posiada on o wiele
    gorszy standard pod każdym względem.
    Czy to nie jest oszustwo, skoro jeszcze miesiąc temu właściciel nic
    nie mówił o tym, że będzie sprzedawał lokal i że dał ogłoszenia a
    tylko upewniał się czy na pewno jest wpłacona zaliczka (wpłaciłem ją
    już w styczniu)? Przecież im wcześniej bym o tym się dowiedział tym
    więcej czasu miałbym na znalezienie innego lokalu, który by mnie
    satysfakcjonował. Czy mogę liczyć przed sądem na jakieś
    zadośćuczynienie chociażby pod postacią wpłaty konkretnej sumy na
    szczytny cel? Przecież 90% planów wywróciło mi się do góry nogami. Nie
    mówiąc już o nerwach i rozpaczy przyszłej małżonki.
    Pozdrawiam.
    Sebastian.
    PS. Proszę o odpowiedzi bez emocji i złośliwości, bo i tak już mam
    "lekko" zrąbany humor.