    From: z...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: List z UC w sprawie akcyzy. Jakie możliwości?
    Date: Thu, 21 Jun 2007 18:33:44 -0000

    Witam,

    Wlasnie dostalem list z UC dotyczacy postepowania, ktore wszczeli po
    sprowadzeniu samochodu ( ze mam 7 dni na zapoznanie sie z dokumnetami
    zanim wydadza decyzje).

    Więcej szczegółów:
    Na umowie 1000 EUR, a UC wycenił na 6000 EUR. Samochód przyjechał
    lekko puknięty z tyłu, parę zadrapań, ale nie wiem czy to jest w
    dokumentach.
    Przy okazji założyli sprawę. Nie składałem wniosku o zwrot akcyzy.

    Jakie są możliwości dalszego rowoju sprawy.
    Moją cicha nadzieją jest umorzenie czy cos takiego. Ale raczej
    podejrzewam ze beda mi chcieli naliczyc 65% + odsetki od 6000 EUR po
    kursie z 2004. (Jezeli wyjdzie drugi wariant to ne zostanie mi nic
    innego jak ciagnac to do konca, czy skladac wtedy wniosek o zwrot?)

    to za samochód warty obecnie 16000 znaczy ze bede musial doplacic
    troche wiecej.

    Dodatkowo jezeli nalicza to jakie mam szanse na rozlozenie tego na
    raty. Obecnie nie stac mnie aby wylozyc to od razu.

    Czy macie jakies dodatkowe sugestie?

    Pozdrawiam
    Zloty