  • 11. Data: 2019-01-01 19:26:27
    Temat: Re: "Lipny" adres firmy
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ale tych zmian nie publikuje już tak szybko w monitorze Sądowym. Wczoraj
    > przypadkowo znalazłem firmę, w odniesieniu o której w maju 218 roku jest
    > wpis o egzekucji komorniczej, a publikacji w Monitorze jeszcze nie ma.

    Online na ms.gov.pl tez jest z dużym opóźnieniem.

  • 12. Data: 2019-01-01 20:14:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 stycznia 2019 15:09:44 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Zawiadomienie prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstw

    Antyterorystów(tylko duże ryzyko ze piętra pomylą jest i niewinnych spacyfikują) czy
    innych wrocławskich bohaterów z paralizatorami może od zaproponuj wezwać.

  • 13. Data: 2019-01-01 23:29:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-01-19 o 19:26, cef pisze:

    > Online na ms.gov.pl tez jest z dużym opóźnieniem.

    Sądzę, że wcześniej czy później ktoś pójdzie w stronę postępowania
    odszkodowawczego od Skarbu Państwa za zwłokę.

  • 14. Data: 2019-01-09 12:25:19
    Od: ń <k...@t...sie>

    Pisz do sądu rejestrowego (właściwego sądu rejonowego wydziału gospodarczego krs),
    przy czym najlepiej osobne pisma dla każdej ze
    spółek, bo inaczej pomieszają ;-)
    Jeżeli miałeś umowy najmu, to załącz do pism ich kopie jak również koniecznie dowód
    upłynięcia ważności umowy najmu Twojego lokalu.
    Jeżeli znasz nowe adresy / dane kontaktowe tych spółek (czasem w bazie regon są dane
    kontaktowe, ale żaden sąd nie dzwoni) to podaj
    je w piśmie do sądu.
    BTW każda ze spraw trafi do innego referendarza i będzie załatwiana całkowicie
    odmiennie w zupełnie różnym czasie tak od pół do
    półtora roku od pozytywnie do negatywnie.
    Kopii do US nie wysyłaj bo ukręcisz sobie bat na plecy.
    Bardzo dobrze byłoby, aby korespondencję, którą przysyłają na Twój adres do tamtych
    spółek (w tym także sąd!!), doręczyciel
    (listonosz) opatrywał dopiskiem "adresat nieznany pod tym adresem / wyprowadził się"
    i zwracał do nadawcy, a nie zostawiał awizo.
    Listonosz może to uczynić (u Ciebie na miejscu), urząd pocztowy nie może.

  • 15. Data: 2019-01-09 12:29:53
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.01.2019 o 12:25, ń pisze:
> [...]
    > Jeżeli miałeś umowy najmu, to załącz do pism ich kopie jak również
    > koniecznie dowód upłynięcia ważności umowy najmu Twojego lokalu.

    Naprawdę uważasz, że do stwierdzenia, że spółka A podaje fałszywy adres
    siedziby, w jakikolwiek sposób mogą się przydać dokumenty wynajmu lokalu
    spółce B?

    MJ

  • 16. Data: 2019-01-09 12:38:30
    Od: ń <k...@t...sie>

    Ja uważam, że po wysłaniu do sądu krowy widziałem uzasadnienia "na podstawie
    przedłożonego dowodu w postaci konia".
    No chyba, że tę kozę wysłałeś dzień po terminie.

    Adres zapewne nie był fałszywy, lecz wynikał z dalszego podnajmu / użyczenia lokalu
    przez najemcę dalszym podmiotom, zwykle tak lub
    śmak powiązanym.

    -----