    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Date: Mon, 16 Apr 2012 10:05:19 +0200

    Witam.

    Mam takie pytanko. Podobno istnieje jakis przepis mowiacy, ze jesli na
    jakiejs stronie znajduja sie linki do
    innej strony, zawierajacej materialy nielegalne, to strona zawierajaca te
    linki rowniez jest nielegalna. Czy ktos mogl by to potwierdzic,
    i ewentualnie podac, jaki to jest dokladnie przepis?
    Pytam o to, bo na pewnym duzym forum, na ktorym jestem moderatorem, czasem
    pojawiaja sie modzi ludzie, ktorzy wrzucaja
    linki do roznych chomikow, krackow piratow itp. Oczywiscie reagujemy w mare
    mozliwosci natychmiast, i wywalamy je.
    Pol biedy, jesli jest to jednorazowy wyskok. Ale zdarza sie, ze jakis
    uzytkownik mimo naszych ostrzezen wrzuca takie linki co chwila,
    a jeszcze czasem wrzucaja jakies zdjecia porno, zeby nam zrobic na zlosc :)
    Na forum jest masa (doslownie MASA) dzieciakow. Wiec tak z ciekawosci
    chcialem sie dowiedziec, czy taki przepis istnieje, i ewentualnie, jaki to
    jest artykul.