  • Data: 2007-03-21 21:47:41
    Temat: Likwidacja Sp. z o.o. z niewpłaconym kapitałem
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    chciałbym zapytać się o konsekwencje niewpłacenia kapitału
    założycielskiego do sp. z o.o. Z tego co się dowiedziałem, spółka
    uległaby samolikwidacji w momencie upłynięcia 6 miesięcy od daty jej
    założenia, gdyby nie doszło do ropoczęcia działalności. W przypadku, o
    który pytam spółka otrzymała NIP i REGON co jest (tak mi się wydaje)
    równoznaczne z rozpoczęciem działalności.

    Pytanie: Jak najszybciej zlikwidować taką spółkę?