  • 1. Data: 2010-01-31 19:15:59
    Temat: Liczniki ciepła na kaloryferach
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W tamtym okresie rozliczeniowym w jednym pokoju było zużycie- 49 jednostek.
    W tym okresie rozliczeniowym licznik natłukł 400 jednostek. Potem, zanim
    administracja włączyła c.o na ten sezon było już natluczone 198
    jednostek. Przyjechał "fachowiec" z tej firmy ISTA od liczników,
    przyłożył jakiś przyrząd do licznika, odczytał i zapisał odczyty
    (których np, ja na tym liczniku nie zobaczę). Powiedział, że licznik nie
    jest zepsuty, a wygląda na to, że ten licznik nabijał już przez całe
    lato. Hydraulik z administracji sprawdził głowicę i powiedział, że
    głowica też nie jest zepsuta, ale cóż miałoby powiedzieć kolesiostwo
    Administracja-ISTA, jak nie to, że nic się nie zepsuło.
    Z tego co się orientuję to w tej firmie od liczników ISTA mogą robic
    różne machlojki w komputerze-zdalnie, skoro zdalnie ten pracownik
    odczytywał zużycie.
    Gdzie ja mam iść z tą sprawą, bo w administracji oczywiście, co było
    wiadomo-nie uwzgledniono mi reklamacji, rzekomo wszystko dobrze działa,
    a licznik nabijał chyba przez całe lato. Czy iść/pisać do Federacji
    Konsumentów, czy od razu do CBA?

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-01-31 23:52:40
    Temat: Re: Liczniki ciepła na kaloryferach
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/31/2010 1:15 PM, Animka wrote:
> [...]
    > wiadomo-nie uwzgledniono mi reklamacji, rzekomo wszystko dobrze działa,
    > a licznik nabijał chyba przez całe lato. Czy iść/pisać do Federacji

    a ile mają sąsiedzi?

    Licznik to tylko współczynnik do policzenia kosztów. Jak sąsiedzi mają
    tyle samo, to nie ma o co robić rabanu.
    Jak mają 10 razy mniej to wtedy gorzej.

  • 3. Data: 2010-02-01 08:21:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Animka pisze:
> [...]
    > przyłożył jakiś przyrząd do licznika, odczytał i zapisał odczyty
    > (których np, ja na tym liczniku nie zobaczę).

    Przede wszystkim to nie jest licznik....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2010-02-01 10:34:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-01 09:21, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Przede wszystkim to nie jest licznik....

    No i co dalej?
    To nie jest podzielnik ze zmienianymi fiolkami.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-02-01 10:42:40
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jan 31, 8:15 pm, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:
> [...]
    > wiadomo-nie uwzgledniono mi reklamacji, rzekomo wszystko dobrze działa,
    > a licznik nabijał chyba przez całe lato. Czy iść/pisać do Federacji

    Zdecydowanie do CBA. Bylo nie bylo jest to ewidentny przypadek
    korupcji na szczytach wladzy naszego kraju.

  • 6. Data: 2010-02-01 10:53:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Animka pisze:

    > No i co dalej?
    > To nie jest podzielnik ze zmienianymi fiolkami.

    Dalej to, że interpretacja wyników należy do osób obsługujących te
    podzielniki.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 7. Data: 2010-02-01 14:46:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/1/2010 4:34 AM, Animka wrote:

    > No i co dalej?
    > To nie jest podzielnik ze zmienianymi fiolkami.

    To jest dalej podzielnik.
    Zlicza jakieś tam liczby w zależności od temperatury kaloryfera, ilości
    ptaków za oknem, prędkosci wiatru itp itd.

    Proporcje pomiedzy liczbami pomiedzy wszystkimi sąsiadami zostaną
    przeniesione na kwotę, którą została zapłacona za całe ciepło dostarczone.

  • 8. Data: 2010-02-02 20:30:41
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Płać od powieżhni.