1. Data: 2006-06-30 08:37:47
Temat:Dobry (najlepszy) adwokat w Katowicach od rozwodów
Od:"ag_" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Czy ktos moze polecic w Katowicach lub okolicach dobrego (najlepszego)
adwokata w sprawach rodzinnych. Chodzi o wniesienie apelacji i dalsze
poprowadzenie sprawy rozwodowej. Sprawa jest trudna. Najlepiej "stary
wyga", znawca tematu - co sie nie boi sądu, i nie jest na dorobku. No i
oczywiscie z sukcesami w branzy. Sprawa dla mnie bardzo ważna. Koszty nie
grają roli.

pozdrowiam

ag_