  • 1. Data: 2006-06-30 08:32:00
    Temat: Dziwny zakup domeny
    Od: Bartek <bartek@wytnijto_apic.pl>

    Cześć

    Mam pewien problem. Wpadłem na pomysł zarejestrowania domeny
    costam.miasto.pl u lokalnego rejestratora tj. właściciela domeny
    miasto.pl. Zdaje się, że jest to szanująca się instytucja ale o tym
    innym razem.
    Rejestracja domeny przez stronę internetową przebiegła pozytywnie,
    wygenerowany wniosek przez powyższy formularz należało dostarczyć
    osobiście lub faksem. Przeszedłem się osobiście no i jak się okazało
    rozmawiałem z osoba odpowiedzialną za rejestrowanie domen. Zrobiła ze
    mną wywiad na temat: co ja za firma jestem, co robie i po co mi ta
    domena. Wyjaśniłem. Po kilku dniach otrzymałem fakturę, która następnie
    zapłaciłem i po kilku dniach od zapłacenia dostaję informację, że domenę
    zarejestrowała pół roku wcześniej firma ale jej nie aktywowała dlatego
    nie była widoczna w serwerach DNS i że problem jest w ich skrypcie
    rejestracyjnym i w ogóle jakieś dziwne tłumaczenia.
    Poniosłem już koszta stworzenia aplikacji która chciałem uruchomić pod
    powyższym adresem. Mam pewne obawy, że ktoś podchwycił pomysł i próbuje
    mnie wykiwać. Co mogę w tym przypadku zrobić?

    b.